حسین عازم نایی

راه های بازیابی رمز عبور وردپرس

راه های بازیابی رمز عبور وردپرس

دو راه برای بازیابی رمز عبور وردپرس

اگر رمز عبور ورود به پیشخوان سایت وردپرسی خود را فراموش کرده اید نگران نباشید چون قرار است در این آموزش روش بازیابی پسورد وردپرس را به شما آموزش دهم.

و اما برویم سراغ روش ها:

۱- بازیابی رمز عبور از طریق صفحه ورود!

در مورد این روش زیاد توضیح نمی دهم چون قدیمی ها گفته اند چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است! اما در یک جمله برای مبتدی ها توضیح می دهم. در صفحه ورود روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید تا ایمیل بازیابی برای شما ارسال شود. البته این در صورتی است که ایمیل خود را به درستی در تنظیمات وردپرس وارد کرده باشید. اگر ایمیل خود را به اشتباه وارد کرده باشید و یا به هر دلیلی ایمیل بازیابی برایتان ارسال نشد باید به سراغ روش دوم بروید.

۲- بازیابی رمز عبور از طریق دیتابیس

برای این منظور ابتدا وارد سیپنل هاست خود شوید و از قسمت Databases روی گزینه phpMyAdmin کلیک کنید.

تغییر رمز عبور وردپرس از دیتابیس

 

چند ثانیه صبر کنید تا به phpMyAdmin منتقل شوید. بعد از ورود از نوار سمت چپ روی دیتابیسی که هنگام نصب وردپرس ساخته بودید کلیک کنید. سپس روی گزینه wp_users یا چیزی شبیه به آن کلیک کنید.

حالا لیست کاربران سایت وردپرسی شما نمایان می شود. شما باید روی نام کاربری مدیر را از لیست پیدا کنید و روی گزینه  Edit کلیک کنید:

در مرحله بعد فرمی ظاهر می شود که اطلاعات کاربر مدیر در آن است شما می توانید از بخش user-pass و در ستون value رمز عبور جدید را وارد کنید. فقط نکته مهم این است که از منو کشویی که در همین ردیف قرار دارد گزینه md5 را انتخاب کنید. حالا تنظیمات را ذخیره کنید.

اینو هم بخون!
اپلیکیشن پرسش و پاسخ خانواده برتر

تبریک! رمز عبور سایت وردپرسی شما تغییر کرد!

شاد و سلامت باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *